15 Apr 2012

Preparation...

Assalamualaikum..lama dah tak upadate ni..Sekarang boleh kata sibuk juga la dengan Final Project dan juga persiapan untuk keluar 4 bulan, bulan 7 ni..Tafakut baru-baru ni masih kena cukupkan keperluan..Doa-doa untuk saya semoga Allah pilih..Kena banyakkan jaga amal je sekarang ni..Nabi saw ajar umat dia selesaikan masalah dengan AMAL..Jadi, sama-sama kita belajar..Aku nak update pasal ni je..:D..Nanti kalau aku senyap lama semacam je, tu tandanya aku tengah keluar 4 bulan la tu..Kalau aku tak upadate apa-apa langsung dalam masa setahun tu tandanya aku dah syahid la tu..Moga-moga aku dimatikan ketika aku berada di jalan Allah dan juga semasa aku solat..Paling kurang pun aku dapat ucap kalimah La Ilaha Illallah..:D..Amin..Doakan untuk aku pembaca-pembaca sekalian..Kalau ada yang nak infak harta untuk support aku keluar jalan Allah pun boleh..:D...Lagi aku alu-alukan, dan lagi baik kalau orang yang infakkan harta tu dapat kuar sekali 4 bulan..:D..Hehehe...

6 comments:

  1. doa tuan,hehehe....lebih baik kita gunakan duit kita sendiri keluar jalan Allah,baru la kesan dia lg dalam....horhor...sama2 belajar,bukan nak mengajar....maaf salah silap...doa karen...kalau bole bulan posa kat nizamuddin...bole jumpa maluna saad...insyallah

    ReplyDelete
  2. betul la tu tuan..Azam sy mcm tu tuan..sekarang ni pun tgh usaha untuk jual laptop sy..jd sesiapa yg sudi untuk beli..boleh contact2 sy..sambil tu nak buka saham akhirat utk mereka2 yg nk infak..hehe..paling kurang 1 ringgit Allah gandakan 700000 pahala..klu beringgit2??..hehe..saham dan MLM yg paling berjaya..

    ReplyDelete
  3. Salam hamba Allah saya baru belajar keluar dijalan Allah 3 hari untuk itu saya mohon bimbingannya, masalahnya saya orng yg tak tau Bayan, Mutakalim takrir dan Amir Jaullah mohon kiranya tuan dpt membantu saya tentang Ucapan -Ucapan yg harus saya sampaikan terkait dgn hal yg saya ktkan diatas untuk itu saya mohon bantuan teksnya

    ReplyDelete
    Replies
    1. sy lg xtau ckp tuan..usahe agama ni bukan kebolehan mahu pun kepandaian..sy ade ramai kwn yg xtau bayan..tp bile diputus bayan..mereka taat..asbab taat tu Allah bg mereka faham..sy pye syor, tuan solat hajat dulu sblm nk bg bayan, nk jd mutakalim dll..bile ade usaha dlm amal..Allah akan bantu..Allah nk tgk usahe kite yg ade amal..bukan usahe yg xde amal..In Sya Allah kefahaman tu Allah akn bg, bg mrke yg ade mujahadah utk agama..tp yg pasti, demonstrasi bukan mujahadah..:)..sj state yg akhir tu nk bg org fhm..ramai yg salah faham hari ni..trmsk lah sy..ape2 pn smge tuan terus diberi pluang hingge syahid utk buat usahe atas iman dan agama..

      Delete
  4. Allahhu Akbar trima kasih tuan tlah bagi faham pada sy Insya Allah sy niat amal & smpaikan

    ReplyDelete
    Replies
    1. In Sya Allah, Allah yg fahamkan tuan..doa utk sy dan sluruh ummat dpt hidayah..

      Delete